petek, 7. december 2012

Nagovor

Spodobi se, da napišem vsaj nagovor.

Že nekaj let sem navdušena kuho-blogerka, nekaj tednov pa mi ne da miru še en drugi vidik, namreč prazni žepi. Moji in tisti od drugih. Zato sem odprla nov blog, kjer bi rada delila svoje in tuje znanje, ideje in izkušnje o tem, kako si narediti življenje dobro, ali vsaj za silo spodobno, tudi v časih, ko imamo prazne denarnice, žepe, bančne račune, morda celo šparovčke.

Blog je torej namenjen vsem, ki ste trenutno ali pa že dalj časa bolj ali manj brez denarja, ali pa ga iz kakršnegasibodi razloga želite čim več prihraniti, in torej živeti skromno. Šli se bomo umetnost življenja v okviru lastnih zmožnosti.

Če imate ideje, izkušnje ali posebna znanja v zvezi s šparovnim življenjem, mi jih prosim pošljite na zulejka.javersek(afna)gmail.com. Tudi na kakšno vprašanje bom odgovorila, se pa ne proglašam za eksperta:) sem le človek s kupom idej, ki morajo ven!

In sedaj vam poklanjam še eno lepo pesmico (hvala tej strani.)


Moja mati kuha kafe

Moja mati kuha kafe
od same cikorje,
same cikorje,
moja mati kuha kafe
od same cikorje
ma samo da je.

Moja mati kuha kafe
od samga ječmena,
samga ječmena,
moja mati kuha kafe,
od samga ječmena,
ma samo da je.

Moja mati kuha kafe
od same rži, od same rži,
Moja mati kuha kafe,
od same rži,
da vsa hiša smrdi.

Moja mati pravi tako,
da je mizerje,
da je mizerje,
moja mati pravi tako,
da je mizerje,
ma da je lepo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar